.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز اجراي قانون هدفمند ‌كردن يارانه‌ها در گلستان

استاندار گلستان گفت: قانون هدفمند‌ كردن يارانه‌ها از اول مهر آغاز و يارانه‌هاي نقدي به شماره‌ حساب‌هاي اعلام شده در سايت وزارت رفاه واريز مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، جواد قناعت اظهار داشت: مبلغ واريزي تا زمان اعمال تغييرات در قيمت‌ها قابل برداشت نبوده و مردم براي برداشت يارانه‌هاي خود منتظر اعلام ستاد هدفمند كردن يارانه‌هاي كشور بمانند.
رئيس ستاد هدفمند كردن يارانه‌ها در استان گلستان با اشاره به اينكه اطلاعات مربوط به ميزان مبلغ يارانه‌ هر خانوار تنها در اختيار مسئولان كلان كشوري است، افزود: هنوز اطلاعاتي از مبلغ يارانه منتشر نشده و اين اقدام به منظور جلوگيري از بروز شوك ناخواسته به جامعه و نيز جلوگيري از ايجاد مشكلات احتمالي از سوي دشمنان نظام است.
قناعت با تاكيد بر اينكه مردم استان نبايد از بابت مبلغ يارانه هيچ‌گونه نگراني داشته باشند، خاطرنشان كرد: مردم يقين داشته باشند كه اين مبلغ به ميزاني است كه در صورت رعايت الگوي مصرف، هيچ‌كس براي خريد كالاهاي اساسي با مشكل مواجه نمي‌شود.
استاندار گلستان با اشاره به طرح موضوع حذف يارانه‌ها در برخي رسانه‌ها تصريح كرد: مسلم است كساني كه از هدفمندي يارانه‌ها به عنوان حذف يارانه‌ها نام مي‌برند خود اطلاعات كافي و دقيقي در اين باره ندارند و با اين اقدام خود تنها به ايجاد ابهام در اذهان مردم مي‌پردازند.
قناعت حذف يارانه‌ها را كذب محض خواند و ادامه داد: تنظيم و هدفمندي يارانه‌ها به اين معناست كه يارانه پرداختي از سوي دولت، براي دهك‌هاي بالاي جامعه به حداقل كاهش خواهد يافت و براي دهك‌هاي پايين به ميزان معقولي افزايش پيدا مي‌كند.
وي يادآور شد: نمايندگان مجلس و هيئت دولت وقت زيادي را براي بررسي اين لايحه صرف كرده و ساعت‌ها جلسه كارشناسي براي بررسي همه جانبه آن در كميسيون‌هاي مربوطه در دولت و مجلس برگزار شده و همه مسئولان اجرايي تلاش مي‌كنند تا اين قانون به بهترين نحو در كشور اجرايي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.